سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

درباره بلاگ
سایت سنج

سایت سنج ارزش و قمیت یک سایت را تخمین می زند. این سایت به شما کمک می کند تا قمیت بازار سایت و یا دامنه خود را بسنجید. محاسبه قیمت یک وب سایت به طور دقیق کار چندان آسانی نیست. سایت سنج قیمت بازار یک وب سایت را با استفاده از اطلاعات مختلف و تحلیل داده های بدست آمده از منابع اینترنتی ، تخمین می زند. سایت سنج به منظور تخمین ارزش یک سایت از الگوریتم خاصی استفاده می نماید. اگر شما قصد خرید یا فروش یک سایت را داشته باشید ، نیاز خواهید داشت تا ارزش تخمینی سایت را بدانید و آن را ارزیابی نمایید.

www.sitesanj.ir

بایگانی

اینترنت مدرن امروزی ، مسلما حاوی واژگان بی شماری می باشد. اما در ابتدا این گونه نبوده است.

در سال 1969 میلادی، زمانی که پیشگامان وب در حال سرهم بندی آن بودند، حتی یک واژه نیز مسئله بزرگی بود.  در اکتبر 1969، محققان دانشگاه های کالیفرنیا و استنفرد در حال کار بر روی یک مسئله ساده بودند: ارسال یک پیام از یک پردیس به پردیس دیگر.

در ساعت 9 بعد از ظهر پروفسور لئونارد کلینراک و دانشجوی او آماده بودند تا اولین انتقال را  ما بین  استنفرد و کالیفرنیا انجام دهند(فاصله ای چند صد مایلی). واژه مورد نظر که قرار بود انتقال پیدا کند "login"  بود .اما آن ها در ابتدا نتوانستند این واژه را به طور کامل انتقال دهند.

حروفی که با موفقیت انتقال پیدا کرده بودند عبارت بودند از : "L"  و "o" .  پس از آن  که این دو حرف انتقال پیدا کرده بودند ، سیستم کرش(crash) کرده بود. آن ها در حدود یک ساعت بعد توانستند واژه "login"  را  به طور کامل انتقال دهند ، اما دیگر این بخش از  تاریخ اینترنت به ثبت رسیده بود.

 صرف نظر از اتفاقی بودن یا نبودن آن ، پروفسور لئونارد کلینراک  و دانشجوی او  برای بار اول ترکیبی از حروف را ارسال نکردند، بلکه آن ها  از  لحاظ فنی واژه  "Lo"  را ارسال نمودند که بر اساس فرهنگ لغت   Merriam-Webster یک حرف ندا(interjection) بوده  و برای نشان دادن تعجب یا غافلگیری از آن استفاده می شود.

و این گونه شد که با "Lo"  اینترنت متولد گردید!!!


منبع : Business Insider


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
سایت سنج

نظرات  (۳)

http://www.darmancolorectal.com/hemorrhoid

https://jarahlaser.com/%D8%A8%D9%88%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B1/

https://jarahlaser.com/%D9%81%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%84/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی