سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

درباره بلاگ
سایت سنج

سایت سنج ارزش و قمیت یک سایت را تخمین می زند. این سایت به شما کمک می کند تا قمیت بازار سایت و یا دامنه خود را بسنجید. محاسبه قیمت یک وب سایت به طور دقیق کار چندان آسانی نیست. سایت سنج قیمت بازار یک وب سایت را با استفاده از اطلاعات مختلف و تحلیل داده های بدست آمده از منابع اینترنتی ، تخمین می زند. سایت سنج به منظور تخمین ارزش یک سایت از الگوریتم خاصی استفاده می نماید. اگر شما قصد خرید یا فروش یک سایت را داشته باشید ، نیاز خواهید داشت تا ارزش تخمینی سایت را بدانید و آن را ارزیابی نمایید.

www.sitesanj.ir

بایگانی
چطور می توان رتبه الکسای بهتر را بدست آورد؟
در این زمینه چندین تاکتیک وجود دارد:
 1- قرار دادن مطالب مفید و با کیفیت در وب سایت و به روز رسانی دائم آن  تا جایی که بازدیدکنندگان به سایت مورد نظر اعتماد کرده و از این سایت برای مراجعه های بعدی خود در زمینه مورد نظر استفاده نمایند.
این امر حتی موجب می شود که موتورهای جستجوگر گوگل و... سایت مورد نظر را در صفحات اولیه جستجوی خود نمایش دهند.
2- افزایش تعداد  لینک(پیوند) به سایت خود  در سایت های مرتبط (inbound link): 
این تاکتیک به  موتور جستجوگر  در مورد آگاهی یافتن از مفید بودن آن وب سایت( در زمینه مورد نظر)  کمک نموده و همچنین میزان اعتماد به آن وب سایت بیشتر می گردد. به عبارت دیگر ، لینک دادن از طریق سایت های دیگر (مخصوصا از طریق سایت های خیلی مرتبط و همچنین معتبر ) نوعی اعتبار به سایت شما خواهد داد. البته  سایت شما نیز باید از لحاظ محتوایی تاکتیک شماره 1 را رعایت کند تا بازدیدکننده پس از ورود از طریق آن لینک به سایت شما اعتماد نماید.
همچنین باید به این نکته توجه داشت که لینک دادن ها باید به طور مناسب صورت گیرد و از لینک دادن های اضافی و بی ارتباط  خودداری گردد زیرا این امر  ممکن است اثر معکوس داشته و سایت مورد نظر  به وسیله موتور جستجو اصطلاحا جریمه گردد.
3-استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط: با کمی بررسی(مثلا بررسی واژه های کلیدی سایت های مرتبط و پربازدید) می توان فهمید که بازدیدکنندگان بیشتر از  چه کلمات کلیدی  در زمینه مورد نظر استفاده می نمایند و مطالب مورد نظر آن ها بیشتر چه چیزهایی است.  مفهومی به نام   FIVE FINGER OF SEO  به تا واژه های کلیدی مناسب را درست در جای مناسب خود در وب سایت قرار دهید.
4- استفاده از SEO :
SEO یک استراتژی بسیار مهم بوده که باید مورد توجه قرار بگیرد. اما SEO فقط به بهتر شدن رتبه و  بیشتر دیده شدن  وب سایت شما مربوط نمی شود، بلکه  سایت شما را نیز بهتر می کند تا کابران بتوانند  با سایت شما بهتر ارتباط برقرار کرده و  از آن استفاده بهینه تری داشته باشند.
5- آگاهی کیفی از استراتژی سایت های مرتبط و رقیب و یادگیری چگونگی کارکرد آن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
سایت سنج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی