سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

درباره بلاگ
سایت سنج

سایت سنج ارزش و قمیت یک سایت را تخمین می زند. این سایت به شما کمک می کند تا قمیت بازار سایت و یا دامنه خود را بسنجید. محاسبه قیمت یک وب سایت به طور دقیق کار چندان آسانی نیست. سایت سنج قیمت بازار یک وب سایت را با استفاده از اطلاعات مختلف و تحلیل داده های بدست آمده از منابع اینترنتی ، تخمین می زند. سایت سنج به منظور تخمین ارزش یک سایت از الگوریتم خاصی استفاده می نماید. اگر شما قصد خرید یا فروش یک سایت را داشته باشید ، نیاز خواهید داشت تا ارزش تخمینی سایت را بدانید و آن را ارزیابی نمایید.

www.sitesanj.ir

بایگانی
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۲

رتبه الکسا چیست؟

الکسا(Alexa) یکی از رایج ترین تحلیل ­گرهای وب سایت ها می باشد. این سایت ، ترافیک سایت های مختلف را اندازه گیری نموده و با ترافیک سایر وب سایت ها مقایسه می نماید. الکسا به وب مسترها و متصدیان تبلیغاتی کمک می کند تا وب سایت های مناسب خود را به منظور بازاریابی بیابند. به طور کلی می توان گفت رتبه الکسای یک سایت ، میزان محبوبیت آن سایت را نسبت به سایر سایت ها ، تعیین می کند.

به این نکته باید توجه داشت که رتبه الکسا ، به صورت نسبی اندازه گیری می گردد  و رتبه یک وب سایت  علاوه بر آمار بازدید خود سایت به آمار بازدید سایر سایت ها نیز وابسته خواهد بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
سایت سنج

نظرات  (۱)

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
پاسخ:
با تشکر از شما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی