سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

سایت سنج

اولین سایت ایرانی تحلیل و تخمین قیمت وب سایت

درباره بلاگ
سایت سنج

سایت سنج ارزش و قمیت یک سایت را تخمین می زند. این سایت به شما کمک می کند تا قمیت بازار سایت و یا دامنه خود را بسنجید. محاسبه قیمت یک وب سایت به طور دقیق کار چندان آسانی نیست. سایت سنج قیمت بازار یک وب سایت را با استفاده از اطلاعات مختلف و تحلیل داده های بدست آمده از منابع اینترنتی ، تخمین می زند. سایت سنج به منظور تخمین ارزش یک سایت از الگوریتم خاصی استفاده می نماید. اگر شما قصد خرید یا فروش یک سایت را داشته باشید ، نیاز خواهید داشت تا ارزش تخمینی سایت را بدانید و آن را ارزیابی نمایید.

www.sitesanj.ir

بایگانی

هر روزه، الکسا میانگین  آمار بازدیدها و بازدیدکنندگان  وب سایت های مختلف را در سه ماهه اخیر تخمین می زند. سایتی که بیشترین آمار بازدید و بازدیدکنندگان را دارا باشد(در حال حاضر گوگل) رتبه اول را اختیار می کند و سایتی که کمترین آمار را دارا باشد  رتبه ای در حدود سی میلیون  را به خود اختصاص خواهد داد. اگر در سه ماهه اخیر ، وب سایت مورد نظر بازدید نداشته باشد در این رتبه بندی قرار نخواهد گرفت. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
سایت سنج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی